torstai 10. heinäkuuta 2014

En osaa kai pelätä, pitäis herätä





Heloou !

Vuokatista on kotiuduttu, Summer up tsekattu  ja aurinkoo palvottu. Vielä on pari 'pakollista' jokakesästä juttua tekemättä, mihin mulla ainaki kuuluu Linnanmäen reissu kavereitten kanssa ja kaukasempien sukulaisten näkeminen.


Viime perjantaina ehdin tosiaan käydä vielä kerran lenkillä ennen kuin lähdettiin ajelemaan takasin kotiin puuduttavat kuus tuntia ja oltiinkin kotona vasta vähän ennen yhdeksää. 
Lauantaina Jossu tuli hakemaan muo jo yheltätoista, suuntana Lahti ja Summer up. Kävästiin kaupassa hakemassa vähän ruokaa ja hengailtiin vähän aikaa Jossun kämpällä ennen kuin jatkettiin matkaa Mukkulaan. Löydettiin festarialueelta yllättävän helposti kaverit ja koko päivä kuluikin samalla porukalla. Kaikki on varmasti jo hehkuttanu Summer uppia niin paljon, että en itse viitsi sen tarkemmin selostaa.
Sunnuntaina heräiltiin Jossun kanssa jo kaheksan jälkeen -tai siis mä heräsin ja herätin Jossunkin- ja mentiin kympin aikaan Sinuhen kahvilaan aamupalalle, ennenkuin huristeltiin Jokimaalle raveja kattomaan. Päästiin VIP-lipuilla sisään ja viihdyin hyvin koko päivän lähtöjä seuraten, koska oon ollut viimeks raveja kattomassa joskus ala-asteella. Tosin Jossu varmaan kyllästy mun kysymyksiin, kun mulle on toi ravipuoli niin paljon ratsupuolta vieraampi. Oli siis kuitenki tosi kiva päivä, mitä nyt mulle tuli nilkkoihin rusketusrajat käärityistä farkun lahkeista...

Koko porukka - meitsi, Johanna, Jossu, Roope ja Venla (:

Maanantai meni tallilla -pitkästä aikaa!- ja huoneremppaa viimeistellessä. Tiistai kului takapihalla aurinkoa ottaessa, Venlaa nähdessä, tallilla ja lenkillä ja eilen, eli keskiviikkona mentiin perheellä Vääksyyn rannalle koko päiväksi. Tosin ei varmasti yllätä, että illasta poljin vielä tallille :-D










 Eilen mun rakas kamu Essi tuli takas kotiin kuukauden kesävaihdon jälkeen ja tänään kerettiin jo nopeesti moikkamaan aamupäivästä. Ei vitsi, että oli kummallista saada jutella pitkästä aikaa ihan livenä, eikä vaan heikon webbikameran kautta !

kohta saa jo omia omppuja :3

Loppupäivän suunnitelmii kuuluu ainaki kynsien laitto ja talleilu, ja jos iskee reippaus ni vois käydä lenkilläki, saa nähä (;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti